Cari Hotel Percutian Murah DiSeluruh Dunia Disini

Wednesday, May 11, 2011

Kalau lah Milkadeal...?

Masok blog je kadang kluar advert mcm2 dari nuffnang. Tapi ads dari Milkadeal mmg buat ku teringin mau grab it jua tapi...Kalau la Milkadeal ada dBrunei hmmmm...telan airliur je la hehe
Milkadeal promotions and offers diMalaysia saja oke.
Harap maklum le...

Mau merasa promotion yg ani...
*Anda bayangkn harga brunei hehe berbaloi2 kn. Apalagi these two snacks mmg popular masani. Belom pernah merasa macaron lagi. Anyone want to suggest bakery mana jual macaron yg nyaman & in good price diBrunei ani? Pls bagitau sayeee...yes serius ni*

Ani pun jua...
*Spa treatment. Very good package with very good offered price. 90% off tu...Ani pun sesuai bagi yg ingin merasa tempat baru dari spa yg slalu dikunjungi. skali skala tukar tmpt lain kn ok tu. i'll plan one treatment for myself soon, need to find a good spa with good price hehe anyone like to recommend dimana dBrunei ani?*

This one oso...
*ive always wanted to try something exciting. ya jgn heran dgn my petite size tapi jiwa besar ni haha. this one also good promotion price. kalo ada dBrunei ni will plan to do with dearFiance. lumba sapa can do better daredevil stuff hahaha. To overcome my fear of heights can also hehe*

Tapi kalau lah kalau kn kn kn...hmmm like i said pandang & telan airliur je lah hehe

No comments:

Post a Comment