Cari Hotel Percutian Murah DiSeluruh Dunia Disini

Friday, September 7, 2012

3days to my birthday...

Apa punya besar isu ani la...hehehe

3hari lagi, usia ku akan meningkat lagi
Selamat ulangtahun buat diriKu in advance...kasihan nyerrrr hahaha

macam tahun2 sudah,
aku mengharapkan hari atu nanti...nada lah yg buat ku kan marah, menyampah, geram hati, susah hati.......
ya la kan...tahun2 sudah atu, ada2 saja bah kan diMarahkan...
Nda ku mau on my birthday macam atu ey.
Mau aman damai selesa saja on that day.

Celebration?? 
Hehe sudah meningkat usia ani, macam kurang sikit mood mau celebrate2 hehe kes malu bah tu or is it because dah ketahap 'dewasa' ani sudah...ceh! Tapi yes honestly, kalo dulu zaman-zaman daulu haha memang excited mau kana celebrate, karat kek, terima hadiah and all that. Now mungkin sebab usia kali jua perasaan atu nda macam dulu lagi. Slow moOO saja...eh! oops haha

Sebenar-benarnyaaaa...
I planned something for myself to do for that day hehe..looking forward to enjoy that =)

Kan kata kambang...nda jua!
Just maximum iski-ness of that plan sajaaa...hehe.

Babai =)

No comments:

Post a Comment